Min favviströjjis och syskonumgänge.

Godermorgon :D Är sjukt glad idag, speciellt för min bästa vän Jennys skull ;D Och annars för att min framtid är AWESOME!

Igår så spelade jag och syskonen galenpanna. Har aldrig spelat det förut, men det var superkul :D
Sedan satt alla vi syskon som klistrade vid TVn och kom överens om att våra liv bara bestod av BigBrother ^^

Har på mig min nya favorittröjja idag dessutom, kär!

Bild från när den var nyköpt, men vill ändå visa bilden jag tog nyss, bara för att det ser så jävla roligt ut xD
Ta bild direkt med datorn är så himla bekvämt, även fast det ser skitskumt ut ^^




Så nu ska jag packa klart, sen följa med Crille klockan 12 till badhuset där jag ska simma, sola, basta tills klockan 16 när bussen mot Skellhell åker :D Wiihoo! Ses på bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0