Marknaden och varför de alltid suger.

Har nyss varit ute och gått med Mimmie och Nelson, så himla fint väder det är! Men också hur blåsigt som helst. Knallarna på stan fick hålla i stånden för glatta livet. Har köpt en munk men tyvärr så hann jag inte ta kort på upplevelsen fören den hade hamnat i magen ^^

Hela marknadsgrejjen (Snackar om festerna på kvällen) har som sagt alltid varit dåliga, oavsett vilka man är med, vars man är, vad man gör, så det här är sista chansen, Marknan!

Nicke känner några som har hyrt en svit på hotellet så det artar sig bra :D Annars blir det fest hos Jindra. Har redan pungat ut de 150 kronorna för att gå in på seaside. (Det enda utestället, och för att tjäna maximalt med pengar så släpper de in alla som vill komma in, vilket innebär att seriöst, man kan inte ens röra på sig! Man går runt med armarna klistrade runt kroppen. Tappar bort alla man känner och det är trångt, högljutt och dyrt. Mest plats finns det på dansgolvet, annanstans går inte att vara. Du kan ju verkligen inte prata eller ragga på folk :P)

Nej nu ska jag hjälpa Mimmie med hennes partyoutfit, och hon ska hjälpa mig med min ^^ Vi kanske syns en snubbis just innan jag far :D HA EN SUPERLÖRDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0