Jobb, vad ska man välja? :D

Goderdagens =)
Har nyss läst ett mail från ICA MAXI! :D Det stället jag helst vill ha jobb ifrån.
Men intervjun är inte fören på tisdag, och personligassistent intervjun är redan imorgon, så vet inte riktigt vad jag ska säga till henne :S

Iochförsig så är personlig assistent bara extraarbete och MAXI är nog också det, så det går kanske att kombinera :D Har dessutom fått ett samtal (men missade det) från Xzakt (telefonist-jobb)
Det bara haglar nuförtiden :D



Simmade aldrig idag. Solade inte heller. Var så lat att jag aldrig kom mig längre än till duschen och bastun. Så till chehklistan idag:
*Duschat 2 timmar
*Vilat 1 timme
*Bastat 2 timmar
^^

Nu när jag kommer fram ska jag förhoppningsvis se film med Nicke. Beror på om han hör av sig eller inte, annars blire film med mig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0