Into the wild och earth hour

Visst körde ni Earth hour igår?!
Det gjorde jag. Såg film med Johannes igår och promotade mina Lays chips, som vanligt^^
Vi såg "Into the wild"

Sjukt bra film!
Handlar i princip om en kille som är less på att allt ska handla om pengar och ting så han bestämmer sig för att rymma till Alaska, och bo mitt ute i vildmarken helt själv.
Det som gör filmen superbra är att det är en sann historia. Filmen är tragisk och smart och vacker på samma gång, men så är den även 3 timmar lång, och oavsett hur bra filmen är så blir man alltid less/uttråkad där i mitten någon gång. Men har du 3 timmar till övers, se den här! 9/10 hippies!
Dessutom består min chill acoustic lista till 20 procent av låtar från den här filmen :D Eddie Vedder gör många bra låtar!




Kommentarer
Postat av: felicia

Helt underbar :D

2011-03-29 @ 15:52:06
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0