Hur det gick, film, bula

Intervjun gick riktigt bra, vill verkligen jobba där! Dom verkar så himla trevliga och det är way bättre betalt än personlig assistent! Får veta i slutet av veckan eller början av nästa :D

Mimmie har nyss kommit hem så vi ska samla ihop alla klädör som ligger och gå och tvätta =) Och ikväll ska jag fan se I rymden finns inga känslor, för den har jag glömt bort att se i typ 2 månader nu!

Annars så har jag fått ett sms av Nicke att hans bula fortfarande är kvar, samma här. Men min bula skulle säkert varit borta nu om inte Anton hade petat mig i bulan hela efterfesten =( ^^


Aj-aj i bulan [sjukt att den inte syns så ont som den gör!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0