Haha så jädrans random!

Blev fest igår i Ursviken, sedan blev det Allstar =D
Haha först så körde jag och Nicke snake-dansen. Ni vet när man ålar som en orm till höger och sedan till vänster och personen mitt emot gör tvärtom. Och så slår vi ihop huvuden så idag har både jag och han en bula på vänster respektive höger sida av huvudet xD

 Men det som var mest random var när vi dansade och på något vis så tappade vi båda balansen, och när Nicke skulle ta emot sig mot väggen, så var det helt plötsligt en svartmålad nödutgång där, så istället för att återfå balansen och fortsätta dansa så ramlade vi genom väggen och in i något bakre rum. Och det var så jävla random, man tror ju lixom att en vägg ska stå kvar xD Hahah

Sovde i hans soffa inatt igen, tillsammans med Anton. Så imorse såg vi en film och sedan mötte jag upp Mimmie på stan. Vi bestämde oss för en promenad som varade i 3 timmar och innefattade mathandling på Coop.
Så till middag gjorde Mimmie en jättegod vitlökssås med räkor och till det åt vi färsk pasta. Tyckte inte det smakade någon jätteskillnad, men så är inte mina smaklökar riktigt med också :P 


Festklar igår [sudd]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0