Frukost och Mr Hellström

Vanlig bloggordning upprättas!
Har inte sovit mycket inatt, var dels vaken till 2 och sedan hade jag så ont i halsen att jag halvslummrade tills halv 6 när jag somnade på riktigt. Jag som trodde halsontet gått över :(

Så har druckigt två koppar thé och tänkte he mig ut på en promenad innan frukosten men vem kan motstå ägg och kaviar? Inte jag iallafall och funderar på en till macka med marmelad. Vad skulle man göra utan frukost??
Så har fått ett litet bakslag, tänkte frukta idag, men gick ju tydligen inte så bra.

Jag och Mimmie har lyssnat på Håkan Hellström hela morgonen. Riktigt bra artist (kanske inte världens bästa på att sjunga men man gillar honom ändå som :P) Varför har man inte lyssnat mer på honom?
Är det någon som lyssnar på honom? Vilken är hans bästa låt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0