Den första filmen att få FULL POTT!

Har varit och sprungit 40 minuter men har balanserat det med det sista ur cheez rings påsen.. :(
Mimmie och jag har sett Bigbrother, sjukt beroende är jag av detta tv-program. Går runt hela dagarna och bara väntar tills klockan ska bli 22 :O

Annars så har jag och Mimmie äntligen sett "I rymden finns inga känslor"! Och vet ni vad?
Seriöst en av top-10 filmer jag någonsin har sett! Om inte top-5!

Har du inte sett den här filmen så har du missat banbrytande svensk film. Jag kan iallafall LUGNT säga att den här filmen är DEN BÄSTA SVENSKA FILM JAG SETT NÅGONSIN!

Handlingen: 18-årige Simon lever i en lägenhet med sin bror Sam och dennes flickvän. Simon har Aspergers syndrom och kräver ett inrutat schema varje dag för att må bra. När Sams förhållande med flickvännen tar slut raseras ordningen för Simon som beslutar sig för att hitta en ny flickvän till Sam.
källa

Filmen är mycket intressant eftersom man själv börjar tänka sig in i samma banor som Simon tänker! Känslosam utan att man behöver gråta och framförallt helt OTROLIGT ROLIG!
Om jag måste säga nånting som var negativt så skulle det vara att skådespeleriet känns dåligt stundvis, men det går aldrig undvika med svensk film verkar det som.

Här kommer den och det känns ändå mesigt, min första full pott och den går till en film av detta land!
10/10 planeter!


Kul att se Lill-Skarsgård i en film också =D

Kommentarer
Postat av: Wonder Woman

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-04-30 @ 15:34:43
URL: http://wonder-woman.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0