Bigbrother-night / Cykelfrankenstein

Ikväll ska jag se bigbrother :) Missade ju gårdagens avsnitt, så blir dubbelavsnitt. Eller så drar jag efter det ena och sjuter upp det andra till morgondagen ^^
Hämtade min cykel och hälsade på Lill-katten idag. Hon har blivit stor och jag tror inte hon känner igen mig så mycket längre =(

Märkte också att cykeln inte alls var så död som jag trodde. Jag fixade en vajer, sen kunde jag cykla på den hela vägen hem. Men kedjehuset kommer vara helt slut inom 10 cykelturer så är väl ingen långvarig glädje :P

Jag börjar ogilla Vanessa i Bigbrother lite grann, men tycker fortfarande hon är grymt snygg för att vara född kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0