Neröver och mördarsniglar!

Har nu kommit mig till Örebro och spenderat 24 timmar hos Johannes familj. Vi skildes åt från Jenny och Robin på centralen som skulle vidare till Uddevalla.

Jag tänker inte blogga så mycket för att jag tänker njuta av sommaridyllen som även infinner sig här. Familjen är jättehärlig och det är full rulle med 6/8 syskon hemma!

Idag var vi nere till stranden en sväng men det blev så dåligt väder så vi hängde bara. Igår träffade vi på en massa mördarsniglar! Dom kryper runt och äter på varandra.
Här kommer en liten dokumentär som jag och J gjorde.
{Förövrigt så gjorde vi en video om de sista sniglarna men den är så suddig. Men den ljusa snugeln kryper på den bajsbruna bakifrån och på så sett överumplar fienden och övertar snigelkadavret}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0