Honey, how was work?

Sitter på bussen påväg till Haparanda, och innan dess jobbade jag.
Hur det gick?
Jag kom ju ihåg att jag är work-additct, KA-CHING! Älskar att jobba ju! Sitta i kassan, prata med kunder och säga var det bra så, JAG ÄLSKAR DET!
Så det är vad jag gjort idag. Kom på hur glad jag är när jag jobbar och har suttit i kassan mest. Med hjälp förståss ;)

Alla verkar jättetrevliga och jag är spänd på de andra arbetsuppgifterna jag ska få göra.

  • Kassan
  • Fast food (där man säljer typ korv och glass)
  • Kundtjänst/spel (Snacka om mycket att lära sig där, kommer bli tufft!)
  • Minihus (!!) Ta hand om barn och i veckan är temat kylskåpsmagneter :S

Tycker det är lite dåligt av dem, att inte informera så mycket för jag älskar att vara på golvet, packa varor och är inte tex. den bästa med barn. Eller asså jag kan ju men jag tycker inte om det. Barn alltså xD Haha, nja inte riktigt så.


söta barn


Kommentarer
Postat av: E

jodå, det har jag! kolla arkivet, juni 2010 typ..

2011-06-08 @ 21:24:04
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0