Varför det är svårt att dejta en söderlänning

Jag tycker om Johannes så jädrans mycket, men en sak gör det nästan svårt att leva med honom
-han säger ostbågar istället för ostkrokar.

Och han vinner alltid den fighten eftersom det står på påsen. Fakta över verkligheten.
Och nu har OLW planer på att byta namn men det är konsumenterna som bestämmer.
Så gå in här och rösta på vad du säger (Ostkrokar förståss, annars får du inte klicka på länken)

Just nu håller ostbågar på att vinna med en liten marginal, så kom igen Norrland, visa hjärta och förändra det förflutna, även fast det är nostalgiskt så är det dags!
(*fäller en tår från min predikarstol*)

Tur vi båda säger pannkaka åt pannkaka dock, älskling, annars vet jag inte vad ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmie

hahaha

2011-07-03 @ 09:36:14
Postat av: Johannes

Du är inte så lätt att leva med, du heller! ;)

tycker det är dåligt av OLW, att ens komma på tanken att göra en omröstning.

Jag kommer stå fast vid ostbåge oavsett om dom byter namn.

EN GÅNG OSTBÅGE ALLTID OSTBÅGE

2011-07-03 @ 09:57:22
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-03 @ 18:19:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0