crackhead going snyggo

Jag har börjat se så jävla trött ut och ändå sover jag mer än nånsin. Ser lite ut som ett crack-head.
Men hade annars en bra utseendedag idag.*syftar ej på denna bild*


Saker och ting börjar gå rätt väg, jag kanske bara har gått på fel typ av stig. De snyggaste pixen har tandkräm i munnen. Och alldeles för makaber för de average ones.

nu ska jag packa. Åker tidigt till stugan imorgon! wooppie! Äntligen ska man få sola lite! Typsikt bara att det sägs att vädret ska bli sämre i helgen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äsch! Skit i vädret ;) Du kan njuta av att bara vara ledig,bli lite små lullig å äta gott :) Hämtar Dej 09.05 i Norsjö <3 KRAM

2011-07-09 @ 00:05:25
Postat av: Johannes

Babe, du är snygg! Jag tycker att du alltid har "en bra utseendedag". Saknar dig här nere i söder, men nu är det bara en vecka kvar tills vi ses. hoppas du har det riktigt awsome i stugan tillsammans med familjen. puss

2011-07-10 @ 03:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0