En viktig söndag

Lite skum dag idag. Vissa saker kan man inte blunda för, men samtidigt tror jag att det är det som är problemet, jag ser för mycket, hakar upp mig och gör ingenting till en stor grej.

 Jag har iallafall inte tid. Samtidigt så jävla mycket tid. Så jävla mycket låång tid tills J kommer vara hemma igen. Men tur de senaste dagarna har gått fort.

I söndags var förresten en speciell dag! Broder Crille och hans Sofie hade ett års jubileum! Och jag och Johannes hade en månads jubileum! Och det var exakt en vecka kvar tills Johannes lämnar söderöver för norr igen och dessutom en vecka kvar tills jag fyller år!


Grattis sötnosar!


Grattis baby!

Kommentarer
Postat av: Johannes

<3

2011-07-13 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0