Hur blöt får man va och Rio

När jag cyklade till jobbet idag var det grymt varmt. Hade hört om regn men det verkade som om meterologerna var helt ute och cyklade. Så tog mina kortaste shorts och min tunnaste tröjja och trampade iväg.

När jag slutade regnade det. Och inte lite heller! Det regnade något otroligt men det var bara att hoppa upp på cykrln och trampa de 5 kilometrarna.

Jag var ganska blöt när jag kom hem..


Efter regntrippen ringdes jag med Roberto och vi bestämde oss för att se film. "Rio"
Sjukt bra och underhållande barnfilm! Handlar om en pappegojja som är den sista av sin art och måste återvända till Brasilien för att göra fler papegojj-bebisar och det hela slutar med en massa äventyr förståss! Det bästa med filmen är all musik som bara vill få en att dansa zumba hela natten! 8,5/10 rappande ringduvor.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det de där som kallas "Wet t shirt" ;)

2011-07-13 @ 09:04:24
Postat av: Mamma

Är det de där som kallas "Wet t shirt" ;)

2011-07-13 @ 09:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0