Älska sitta still på en motorväg

Nämen hej? Har haft ganska fullt upp med festivalfirande, pappa/jag-firande, lägenhetskollning och framförallt JOBB. Var helt slut på igår när jag slutade så damp ner i sängen och tog mig inte upp något mer. Min sötaste klädde dock av mig mitt i natten och städade bort middagen ♥

Det speciella som hände igår var att jag var sen till jobbet. Händer ytterst sällan, så jag tog bilen för att hinna i tid, och mitt på en högftrafikerad e4a klockan lunch, jag upprepar MITT, så slutade bilen fungera!

Snacka om paniken! Blev varningsblinkers och huckra mig fram, för trafikerat för att korsa den andra filen och köra in till kanten. Men så fungerade bilen några meter och tur var väl det så jag tog mig genom trafikljuset men så stannade den igen, men på ett bättre ställe så jag kunde köra in till kanten. Ringde pappa och fick telefonhjälp om hur jag skulle göra så den tog sig till parkeringsplatsen iallafall.

Blev 10 minuter sen till jobbet och pratade under den tysta minuten för Norge, awesome dag...


inte klad bil

Ska nog försöka mig på att köra bil till jobbet idag för ska också kolla en lägenhet efteråt, så vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0