Svansele-DAY

Günter - Touch me
Gabba hade tappat kontakten..
Och Thomas hade en skruv i mun... :s [missade med kameran]
När vi kom fram till Svansele så skulle de laga Thomas' safari. Efter 2 timmar gav de upp.
Vädret blev superjävligt med spösnö och riktigt blåsigt, men efter 20 minuter så blev det perfekt :D
Föret var amazing och man körde inte fast en enda gång :)
Jag har nog den coolaste skoteroverallen i världen. Vem tackar nej till neon? HAHA. coolish^^
Klas (kille från grabbarnas jobb, trevlig prick :)) lekte apa
Klättrade med skotrarna upp på ett berg
Checka in utsikten. Blev dåligt på kameran dock. Har inte lärt mig alla inställningar än ^^
Gabba körde en stillastående rysk dans
Det blåste som sjutton däruppe! M lekte king of the world
Men så kom Thomas... x)
Klas skoter matchade min overall. Han hade värsting skotern men sämre matta än oss alla. Mina skoterskor hade större dubbar ^^
Fika
När vi kom hem la Ninja sig i min jacka som jag slängt på golvet. Hon kutade förresten just över tangentbordet och skrev ÄRE. Äre så?
På kvällen såg vi 28 dagar senare. Och sedan såg vi en sämst film med Sylvester Stallone. Hatar han. Filmen hette Paradise Alley och handlade om en grej, sedan en annan, sedan en tredje, sedan en fjärde och sen blev det en boxningsmatch mitt i allt. Vafan..
Dagen i Svansele var iaf helt awesome. Så himla skönt att få köra av sig lite. Är dessutom kär i min svärfars Finlandia, så ska tjata på honom att jag ska få köpa den. Det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0