Dagen med Mimmie och Ida

Godermorgon :D Internet fungerade inte igår så kunde inte skriva då. Men gör ett inlägg nu.
Igår var riktigt awesome. Först for jag och hämtade Mimmie och vi for en tvärsväng på Ica Maxi, där jag köpte en våg, äntligen!
Sen hämtade vi upp Ida, for och badade och fikade och hade skitroligt, tyvärr så har jag inga bilder på det förståss :P
Sen åkte vi till lägenheten. Mimmie bloggade lite och jag och Ida spelade Little big planet.
(Alltså dessa bloggers, som inte kan hålla sig från datorn... Nej jag skojja ba, höll nästan på att börja gråta igår när inte internet fungerade)
Vi bestämde oss för att beställa mat från Wok n roll! God love that place!
Mimmie åt sataykycklingen (så sjukt god!)
Ida åt wokade nudlar och vårrullar
Och jag köpte friterade grönsaker (MUMMA!)
Och Ida bara högg tag i ett par pinnar och började äta :O Jag och Mimmie tappade hakan, det var lika lätt för henne som med gaffel!! Harreligen
Mimmie slänger med huvet och tar kort på sig själv. Älgtunga.
Katten var måttligt intresserad
Sedan såg vi Megamind som var väldigt..Annorlunda, jämfört med andra barnfilmer. För det första så är själva historien väldigt udda men genialisk
(en god och en ond och så vinner plötlisgt den onda, den goda dör och då vet inte den onda vad han ska göra med världen. Han har tråkigt och skapar en ny super-hjälte. Men det slår slint och han blir ond.)
Sen använder dom så kryptiska ord att knappt en vuxen fattade.
Sedan lekte vi en stund. Kurragömma mest. Under en omgång så tryckte jag in mig under diskbänken efter att jag lyckats trycka in Mimmie i skafferiet (!!)
Sen var det night-night. Älskar er mina pluttisar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men GUUUD va kul ni såg ut att ha ;)

2011-01-23 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0