The best musicvideo EVER

Den bästa musikvideon jag någonsin sett, var när jag fick en länk skickad från en vän i Norge.
Låten hette Apologize, och ni alla vet vilken låt jag snackar om ;D Men försök se det här med nya ögon.
Men har ni sett videon? Official video? Den är inge bra. Är det den här du sett?
[Går fortfarande inte att bädda in, men klicka, det är värt det]
Jag vet, den där är ingenting,
men det är inte den här videon jag menar, utan den andra (den första) versionen, innan låten blev särskilt känd.
Är det någon som sett den här?? Ställ in ljudet så det är super och kolla in den här videon, helt klart, av alla videos jag sett, den vackraste videon genom tiderna. Min ärliga mening!
[the most beautiful video of all times]
Jag tycker den är helt genial! Älskar speciellt closeupen på duvorna som blivit bläckade på 2.18.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emelie

svar:tack så mycket! den ska jag absolut kolla in :D

2011-01-13 @ 14:41:39
URL: http://tellmesomethingidontknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0