Skellefteå igen

Framme i skellefteå. försökte skrämma M med att jag klippt av allt hår nästan och satte upp håret, men han tyckte bara det var fint, så släppte ut håret igen och de tyckte han också va fint, rädd för att hamna i trubbel? ;)
Haha näe jag tror han. Blev nöjd själv, ska se om jag kan få min nya kamera att funka, nu när jag har mitt gamla minneskort med mig.
Var sådär sjukt glad på bussen igen, lyssnade Melissa Horn och stirrade i taket med huvudet bakåtlutat och hoppades att det inte hördes hur det bubblade inom mig av lycka. Fick en påse med nötter och frukt också av min supermamma, niiice! den 6 februari får jag äta snask igen =)
See ya lajter

Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv. hahaha ja det trodde jag! jag tänkte på att du verkligen hade lagt ner tid..!

lägg ut nyfrillan poå bloggen, visa en bild med webcamen om det inte funkar:D

2011-01-10 @ 19:29:29
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas nötterna smakade :) :) :) De är så gott och räknas inte som godis, iallafall om man bara äter så där lite :) Då är de barasom ett mellanmål :)

2011-01-10 @ 22:49:09
Postat av: Mamma

Hoppas nötterna smakade :) :) :) De är så gott och räknas inte som godis, iallafall om man bara äter så där lite :) Då är de barasom ett mellanmål :)

2011-01-10 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0