Monday morning

Kanske har glömt att säga att det inte fanns något minneskort till min nya kamera så jag måste ta det från den gamla kameran och den är i lappland så det blir inga bilder fören nästa vecka :(
Min lårkaka har börjat bli fin, fortfarande inte så stor men skiftar fint i lila, gult, blått och rött. Kan fixa en bild via Ms ifån när han kommer hem.
Har fortfarande typ svårt att gå, tänkte fara och hämta lite saker från Mimmies förråd som är mitt men jag kan knappt gå i trappor och bära ner möbler från 4de våningen? njaaae
Sen ska jag se tvåan till This is england! Ja den finns. Det var en serie som gick på tv för några år sen, fyra avsnitt och handlar om 2 år efter själva filmen. Hittade ingen version med svensk text och jag hatar när det är utan text så vi får se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0