Kökssoffan, final result

Tänkte göra ett jättefint inlägg med före och efter bilder på soffan. Men M har raderat dom innan jag fått dom på datorn, bu-huu :(
Såhär ser den ut färdig iaf. :D
Innan var den träfärgad och repig. Det tog ungefär 4 kvällar att slipa och måla den, så gick ju relativt fort också :) Känns bra att man verkligen åstadkommit något som syns. Hade varit bättre om före bilderna fanns kvar dock :(
Ska klä sitsen med svart fejkläder också, och stoppa den förståss.
Men frågan är om vi ska ha kvar den där krumelur grejjen längst upp.
Först tyckte jag itne det, men jag har nog börjat ångra mig :P
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är roligare om ni behåller krumelurerna, den blir mer speciell då :)

2011-01-27 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0