Home sweet home



Då var man tillbaka. I sängen från IKEA som mina föräldrar köpt bara för att de vill att jag ska komma hem oftare. Med röda hjärtelakan och fenjalparfym. Finns ingen doft som gör mig så trygg som just den!

Dessutom, förutom min familj finns här en obotlig hundvalp och en katt som är ungefär 400% större än katten hemma hos M^^

Har sett Sweeney Todd med syskon+mamma+Crilles flickvän =) Filmen var sämre än jag kom ihåg den, förut gillade jag den lika skarpt som kanterna på frukostmackan är när Mimmie ätit frukost en timme före en. Men nu så.. njaaa. Älskar dock Tim Burtons filmer, och hans fru som är med i princip alla hans filmer, och Johnny Depp förståss. Johnny Depp har nog varit min enda "lovecrush" på kändisar. Men han är grymt bra, gillar han :)

Helena Bonham Carter bilder från google


Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0