Hi-fi-HOMOS

Ikväll har pojkarna lekt med Ms nya stereopryl som han förmodligen ska köpa för 10 tusen.
"Jamen den gör ju ljudet såå mycket fylligare!"
Eeh näe, den gör ljudet så här (<----->) mycket bättre och det är inte VÄRT 10 000 kronor!
"Men joo, den har ju kostat 30 tusen förut! :D"
Bara för att det är billigt jämfört med förut så är det värt att köpa, suck.
Så medans hårdrocken dånade ända ner till grannen. (jag vet, min pojkvän är hårdrockare och HiFi-nörd, det längsta från mig själv som man KAN komma!) så jag försökte stänga in mig i sovrummet,
madrasserade dörren (försökte iaf, det fungerade dock inte så bra som jag hade hoppats) och såg några avsnitt How I met your mother. Har fått hela säsongerna av Crille, men ingen är med subtitle :O Men ändå har jag lyckats se flera avsnitt :D
Thank god for that show. Nu ska jag lägga mig och se Harry Potter filmen som jag och älsk börjat se. Får väl hoppas man hinner se klart den innan han ska upp och masturbera till förstärkaren en gång till för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0