Fylla, benbrott och omelett

HEjsan :D Jag hann ju aldrig blogga igår. Fredrik och Elins dator funkade inte.
Kvällen började sämst för att vi var sen till festen, där vi hade tänkt hämta mat ifrån var stängt så vi fick köra genom hela stan för att köpa pizza, som inte ens hade den lyxpizza jag ville ha utan jag bestämde mig för en sketen hawaii.
Jag var chaffis för killarna hade druckigt och Jenny hade värsta stilettorna. Och som vanligt när jag kör så är det ett jävla tyckande och folk som drar i ratten och drar handbromsen i tid och otid och tycker det är superroligt.
Så jag var allmänt skitsur.
Vi åt, spelade julklappsleken, vann blandannat ett servettställ och en Michael Jackson-mugg^^
Sedan söp vi. Jag drack sangría (vin blandat med juice typ) och det gick inte så bra. Det var inte så gott och jag höll på avlida.
Kvällen flöt på och Patrik blev för full. Sedan skulle vi gå och titta på fyrverkerier. Patrik fick för sig att han skulle bära mig, plockade upp mig, sprang  tre steg och sedan störtade vi båda i asfalten med min höft först. Sedan dess har jag knappt kunna gå och det blev värre inatt.
Syns inte tt dugg men gör så gudförbannat ont. Tror inte det är brutet, känns mer som om musklen har blivit krossad eller att den hoppat ur led men då skulle jag antagligen inte sitta här och skriva utan snarare ligga på golvet och skrika. Trodde vi skulle vara tvugna att ringa ambulansen men jag ringde sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte först jag skulle in, sen pratade hon med en läkare och då tyckte dom att jag skulle ta smärtstillande och fara in om jag fortfarande hade ont. Jag tog inga smärtstillande, somnade och vaknade nu. Tagit en ipren och ska väl avvakta. Klart den starkaste smärtan jag haft under 2011 OCH 2010. Nu ska jag coh Jenny äta omelett till frukost, hejdaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0