En tripp på schtaan

Hej. Har varit på stan hela dagen, blev muntert väckt av ett alarm som påminde att jag skulle vara på arbetsförmedlingen klockan 10. PANIK! Hann inte sminka mig riktigt och därför har man känt sig som ett skabb hela dagen.
Efter AF så strosade jag runt på stan och tittade på möbeltyger till soffan och kläder till mig själv. Hittade inget dock.
Mötte stan på Mimmie................... Vad fan skrev jag just???? xD
Jag mötte sedan Mimmie på busstation, sen gick vi till henne, käkade tortellini och jag baxade ner lite saker från Mimmies förråd
(alla mina saker är däruppe sen jag flyttade till Lappland när jag och M gjorde slut) Så blir spännande när Marcus kommer hem så man får se vad som är därinne =)
Det här fick jag iaf med mig hem efter trippen på stan:

Kommentarer
Postat av: Mimmie

hahaha åååh jag vill äta hos er på fredag! ;)

2011-01-17 @ 15:16:12
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0