Egna cipps och heting på stadion

Förra inlägget var inget bra inlägg enligt mig. Det kom inte ut så som jag ville, men tyckte ändå det var värt att publicera. Efter det inlägget gjorde jag egna chips :)
Översaltade dem dock en aning. Men riktigt smarrigt med gräddfil till.
Godast med pommeskrydda.


Sen ikväll har jag varit på stadium med Mimmie, träffade en supersöt kille som hette Viktor som jobbade där. Vi båda blev betuttade i honom så om någon känner han (Vicot stod det på hans namnskylt, la Mimmie märke till) kan ni ju hälsa till honom att han var en snygg pojke.
Ska snart ut och springa tänkte jag :O Milt väder och har nu fått mina träningsskor, buyakka! Kanske skulle gått in på stadium och köpt nya dock...^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gör de :) De blir en helt annat känsla om man har rätt utrustning. Hälsa Victor :)

2011-01-31 @ 20:33:13
Postat av: Mimmie

han va mmmmhmm!



hur gjorde du chipen knapriga? torkade du dom, isf hur länge? :)

2011-01-31 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0