Duck-hunt och kökssoffa

Godermorgon!
Festen igår var chill. Vi pratade lite, försökte sneaka in lite dunka-dunka musik mellan hårdrocksklassikerna och spelade duck-hunt! Ni vet nintendo-spelet från typ 1800 talet där man ska skjuta ankor med en orange pistol. Haha.
Hatade den där hunden som skrattade åt henne varenda gång man missade, ville hellre skjuta han tillslut.
Annars så har jag och Marcus just vaknat. Ätit mysfrukost, men så tyckte M det var en bra ide att börja storstäda, så jag avslutar min kopp thé här i datarummet, ett avlägset land från renlighet och bortdiskning^^
Idag så ska vi fara och slipa på kökssoffan som M fått av sin chef. Först sa jag aldrig i livet att jag har en kökssoffa, stor som ett hus, ful som stryk i köket! men så var jag och slipa på den för en dag sen, och jag tror det kan bli riktigt bra. Dessutom har stolarna fullit isär sen typ ett år tillbaka, så vi behöver något att sitta på.
Kökssoffan ser ite ut som den här fast den är ganska rak, bortsett från ett mittenparti som står upp typ 40 cm. Tror vi ska plocka bort det så den blir lite stilrenare.

Bild från http://vittblandatochliteannat.blogspot.com/2008/11/kkssoffan-och-tjuvstart.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0