Zumba-FAIL

Kom nyss hem från zumba-passet och är GRYMT besviken :(
Verkade som tjejen som ledde hittade på eftersom, hoppade runt i otakt och bytte rörelser på mellantakter. Tyckte allt var dåligt komponerat och rörelserna var skumma men gjorde så bra man kunde och lite svettig blev man iallafall. Är dock inte sugen på att fara tillbaka nästa torsdag. 

Ska kanske testa passet som är på tisdag men då är det en fd bekant till mig som håller det
(Vars kommer alla mina ovänner ifrån nu helt plötsligt?) Så ser väl om jag går, kan ju inte va så lång sur att jag skiljs från zumba pga henne :P

Då vet ni det, min personliga mening är att zumba-passet på hälsostudion på torsdagar suger!
Har iofs bara gett det en chans men det är ju samma pass varje vecka, med samma låtar.
Tack och bock, duscha nu.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Oj, hade ni vikarie i zumban eller? ;o



svar: Haha, jaadu! Min blogg-kolega (haha vuxenpoäng) är grym på våfflor!

2011-02-17 @ 23:26:42
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0