Delayed travel

God eftermiddag, ursäkta blogguppehållet!
Var uppe sent inatt och Mimmie väckte mig klockan halv 11 och frågade om vi skulle ta bussen till badhuset innan jag skulle till ske.

Så har badat (med det menas det att jag och Mimmie har legat i en barnpool och värmt oss på varmvattenstrålen) bastat och solat. Börjar bli riktigt brun nu =D
Alltså har jag och Mimmie fått en massa vettigt sagt idag.



Sedan velade vi fram och tillbaka om jag skulle fara elelr inte, och om vi skulle ta lokalbussen vilket reulterade i att vi missade båda och fick ränna runt på stan innan nästa buss gick.

Alltså är jag kvar i Lappland en dag till. Blir skellefteå bussen imorgon klockan 9 istället.

Väldigt nöjd med blonderingen dessutom denna gång, ungefär såhär ljust är det
(har inte kammat eller torkat håret, eller care and repairat det varpå utseendet)



HAHA frågade vad uppskjutning hette på engelska var på pappa svarar: det heter SHUT-UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0