Att sy, att leva

Hej. Har brottats med en symaskinf från 60-talet nu i ungefär 2 timmar. Helt jävla sanslöst att en symaskin inte kan till å funka när man ska sy på fritiden??! Mormor var nyss förbi och tack och lov tog hon alla jeansen jag skulle laga med sig. Trodde jag skulle slita sönder dom med tänderna, GAAH!
När man sydde på skolan gick det ju hur bra som helst även fast man hade sina breakdowns..

Hahah, snyggaste gången var när jag kopplade in allting och ändå ville den inte ens starta, jag blev skitförbannat, slet med mig hela maskinen och mina grejjer till ett annat eluttag (i tron om att det förra var avstängt),
kopplade åter in allting, och fick snedamp när det inte fungerade, slet ut kontaktetn och slängde med maskinen så det bara small om det när jag rusade vidare till andra delen av sysalen.
Min bästa vän då (aa, hon jag festade med förra helgen som är dryg mot mig) hade iaktagit mig under hela mitt utbrott när hon lite försiktigt log och påpekade "Har du testat trycka på PÅ-knappen?"
Vilket jag såklart inte hade.

Haha sikka dagar det var.

















Den här bilden är verkligen ren lycka. ♥





När jag var 16 år och flyttade till skellefteå, så påverkade det verkligen hela mitt liv.
Ska skriva något fint om det någon gång. Hur hemskt det var och om alla ljusa stunder.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0