SUPERkväll, natt, dag

Som sagt, så blev det fest igår. Ingen i vanliga gänget ville med så jag drog till Niklas tillsammans med några [fd bästa vännen tex] Vet inte riktigt varför vi är osams. Hon är iaf dryg mot mig jämt. Taggad som jag var hoppade man in i bilen dåra och hälsade glatt och fick tystnad till svar  och så var det resten av bilresan. Vad man än sa så var det som om man inte ens satt där så gav upp med att snacka med dom.


Ungefär 0,2 sekunder innan Mimmie i full fart kolliderar in i bilden. Jag vet, ser lite ut som en discoprostituerad på något sätt, utstyrlsen, men vafan :)


Som jag sa så vågade jag inte bara ha tröjjan utan hade ett spetslinne under.


Kom fram och socialierade litegrann, drog på Allstar och träffade en viss ung herre från mina forna dar som "ville prata" varpå jag totalägde honom, kändes så jädrans bra :D

Sen sket jag i allt och jag och Nicke dansade hela timmen vi var kvar där (vi kom dit en timme innan stängning) Hade sjukt kul.
For på Max och träffade på Sarah, ååh det var så trevligt att se henne igen :D
Sen for vi åter hem till Nicke och Jens för "efterfest". Vi var ju bara vi tre, Jens la sig så fort vi kom hem så jag och Nicke satt och kollade på Michael Jackson klipp tills jag somnade som en sten i soffan.

Vaknade klockan sju av lite sol och Nicke hade lämnat på banditrock unplugged med en massa sköna lugna låtar innan han somnat, fan vad mysigt det var :D
Låg där i morgonljuset i gårdagens kläder, håret som ett stålullskaos och lyssnade på akustiska versioner av superba låtar :D

Sen idag så har jag mest sovit. Tills Jens började kasta godis i huvet på mig ^^ Har mått ganska dåligt där ett tag kring 12
Har sett några Stephen Lynch avsnitt och tittat när Nicke spelat Magicka som förövrigt några bekanta till mig gjort, alldeles själv. Känns sjukt att det finns riktiga människor som lyckats programmera det där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0