Snurrat på stan och haft en annan look idag

Sådär ja! Då har man varit på arbetsförmedlingen och lämnat papperna.
M avr hemma på lunch, gav mig ont i magen och sedan åkte jag med honom för att ta bilen som han hade tagit på morgonen. Körde till stan och tänkte parkera på storparkeringen, körde runt typ 4 varv för det inte fanns någon plats, åsså kör en gubbjävel ut mitt framför mig, han kollade inte ens!
Körde runt ett varv till coh hittade en tom plats, baxade in mig där, tajt och snett blev det, och när jag just krånglat mig ut ur bilen, så öppnar en man som kör förbi rutan och skriker:
"Har du sett skylten?!"
Vänder mig om, och det var tydligen en handikapp-parkering. Jag blev först arg för att han skrek på mig, men sedan glad för att han påmint mig, hade aldrig sett det annars.
Dock var jag så otrevlig och sur  de första 2 sekunderna att jag inte sa något tillbaka, utan satte mig i bilen på en gång.
Skulle sagt tack, han hade nog inte väntat sig det, för han trodde nog jag var en dryg tonåring som just fått körkort som tycker att jag har rätt att stå på handikapp.
Tur dom på AF var snäll, då vände dagen. Solen sken och jag for och storshoppade alldeles själv på coop. Har dessutom köpt såjord och frön :D

Den här videon spelade jag in, just innan jag for. Kör på en ny look idag. Vad tycker ni?

Taggförslag som youtube tyckte: laptops, kitten, healt diet. WHATTUP youtube?

Kommentarer
Postat av: Mimmie

hahaha "NINJA KITTEH!"



jag tyckte du passade bra i det röda läppstiftet!

vad sa du på slutet? " asså fan jag orkar inte.." ?

2011-02-01 @ 17:22:49
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0