The change of my life!!!

Jag har nog bestämt mig för att radikalt ändra mitt liv.
Och jag kommer att göra det om det blir som det blir.

Vill du följa med så kan du ju höra av dig, invetation for everyone.


Börja se efter 3.30(-4.40)

Hemsidan hittar du här och om man beställer innan 1 mars (vilket jag ska om det blir så) så får man 10 procent, vilket innebär att kursen kostar 23000 istället för 26000. Så change your life, det här är den största chans du kommer få just nu!

Reklamfilm lite snabbt om utbildningen.

Sammanfattning för intresserade

  • 26.000 (23.400) kronor så har du boende på 4stjärnigt hotell med fritt internet, air condition rubbet (man delar dubbelrum med en person)
  • halvpension (alltså frukost och middag, varje dag)
  • resa dit, resa hem, transer.
  • Jobbgaranti! Och jobbar du i mer än två säsonger får du tillbaka 10 000 av det du betalat för kursen.
  • Långa dagar från 8-20.00 typ, med en 2 timmars siesta.
  • Iår är utbildningen på Costa Brava, 8 mil från Barcelona i Spanien 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0