Patriks Brynja

Å jag som hade en massa superviktigt och superbra att skriva inatt, men så hade blogg.se lagt ner sidan för dom skulle fixa någonting. :(

Var iallafall vaken halva natten för att jag var så spänd på att det skulle bli morgon ^P Ni får se senare. Eller jag berättar senare.

Igår kvälls kom iallafall Patrik upp. Han hade med sig sin brynja som han håller på att göra helt själv från grund och botten! Han har köpt stål"tråd" snurrat det, klippt av dom så det blivit små ringar och sedan länkat ihop dom. Såhär långt har han kommit!:


Patrik tycker Marcus har stora muskler. Och M har grisnäsa.  Skämt åsida, är det konstigt att man blir kär i snubben med dom där ögonen? Patrik alltså ^^ Hahah. Observera att vi sysslade med att raka av Marcus håret igår. 
Behöver jag säga att Patrik är arbetslös?^^
Nej men grymt jobbat tycker jag iallafall, och den vägde multum!
 Ha på dig den där och du är beach klar 2011 på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0