No worry about zombies and up all night

Gick och la mig för ungefär en och en halv timme sen men gav upp för en kvart sen. Tog en mugg coh lite cheerios, och ligger nu på golvet i badrummet för att inte väcka Mimmie^^ HAr ju som en thing för badrum också.. Ligger alltså här i PJs på en handduk och bloggar från duschen [avstängd]
Tänkta vad ska jag göra nu i min ensamhet och har städat hela badrummet och klurat på Jennys present =)



Kommit på att jag är lite för mycket ganska ofta och att jag saknar mini-kisse.
Får inte komma och gosa med henne när inte M är hemma, för det är en princip sak =(
Jag är ganska för, FÖR mycket nog. Har bara kört rolls till "I just had sex" och snackat om impregnerade vikta servettsvanar.

Förresten. Det här med zombie-attacker! varför oroa sig för dom när det redan finns en disease spreading. Jag är helt klart zumba-biten! *GAah, Ill eat your brain and dance upon your body*
Nej men seriöst, så jävla svårt att sluta. Hittade ju att det fanns här, å längtar som en TOK tills torsdag. Måste nog rent av köpa månadskort så man kan dansa två gånger i veckan, yii-haa.

Bebisarna har gått från 8 stycken till 15, till 25 idag :D
[nu gåre inte ladda upp någon bild längre så ni får se en imorgon]

Jag antar att jag inte sagt något vettigt alls, utan kanske bara ville komma fram till att jag är stolt över att vara vaken fortfarande, woohoo :D (Wow, klockan är 1.19, vilken prestation...)
Ska filosofera och sedan lägga mig igen, nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0