Movin

Att bo kvar här känns inte som något jag vill längre. Men M tog bilen imorse, så kan inte flytta fören ikväll isåfall. Känns trist. Kommer behöva bo hos min kära syster (vilket jag inte har något emot, men hennes soffa är bara 140 lång typ, dessutom har hon bara en etta utan internet)

Vilket i sin tur kommer resultera i att jag kommer behöva flytta tillbaka till Lappland :(

Vaknade med grymt ont i magen, antagligen pågrund av allt som händer. Drömde att jag fick jobb men kunde knappt gå för att jag hade så ont så jag fick sparken. Fick ett annat jobb men fick sparken där med för att jag inte kunde gå upprätt.

Jag är lite mer down idag, är vad jag var igår. M och jag har bråkat och jag tycker det är synd att jag är ingenting nu. Det är bara en massa lögner och löften men alltid samma när man kommer till kärnan. Så vi får se om jag får iväg mina grejjer idag, elelr om det blir senare.

Just nu slickar katten mig i huvet. Hon kanske tycker jag är smutsig. Fast jag duschade faktiskt igår. Kommer sakna den här lilla filuren :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta two face eller ta den lilla filuren med dej :) Du ska inte vara down. Det är ödet:) De kommer att ha något gott med sig,grubbla inte så mycket, släpp och gå vidare <3 Älskar dej <3

2011-02-09 @ 10:15:56
Postat av: Mimmie

jaa exakt! ta two face :D du får sova här hur länge som hrlst för vi fixar madrass och jag har visst internet ;) jag ska ju plugga hela kvällarna och går i skolan på dagarna. PUSS syster!

2011-02-09 @ 17:03:57
Postat av: Crillagon

Men be Robert köra dig till mimmie lr bussen bara

2011-02-10 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0