Min orangea kärlek

När jag var och storshoppade alldeles själv (ajjemen, här har du en stolt tjej på 20 år som kan fylla en kundvagn men ändå ligga under 500spänn, haha) så hittade mina loveisar!

Jag har i princip bara använt en hårprodukt de senaste två åren (förutom wax och hårspray) och det är Sunsilks care and repair creme. Tyvärr så slutade dessa att säljas så när jag hittade några stycken understoppade i en korg en gång så köpta jag typ 6 flaskor för att hamstra.
 När dessa tog slut, och det inte gick att köpa fler dog mitt hår :(

Så när jag var och handlade nu tänkte jag, att jag måste köpa någon typ av kräm för annars kommer mitt hår att gå över till andra sidan. Hittade den där hot n straight och tänkte ja.. den får väl duga. Men vad ser jag inte på sunsilkhyllan??

HURRRA! Lite ny design som allas sunsilks produkter just nu, men samma produkt! Det hade inte alls utgått, så köpe mig två flaskor men måste nog tillbaka och hamstra, utifall de skulle bestämma sig för att sluta tillverka dem^^



Kan användas i torrt eller vått hår, tar bort all frizzighet och köstar dessutom bara 25 kronor på coop.
Tyvärr så tror jag inte det är värmeskyddande om man ska platta, men sååå skönt för håret annars!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Ronja, så det var du som kommenterat. Ja, då hamnade jag på din blogg iallafall, fast jag inte hade tänkt det ;) . Men jag ska besvara din fråga :P "Den är köpt på H&M i typ.... (försöker uppgradera minnet....) höstan? Kan det ha varit? ;)

Ha de gott! /Lina

2011-02-05 @ 14:19:38
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0