hemma i lappland

Jaha, då var man här igen. I ett rum man spenderat mer än 10 år i, i ett kallt och mörkt norrland.
Alltid när man kommer hem så är det alltid som att man inte ätit mat på flera år, man bara VRÄKER i sig. Resultatet är att jag mår riktigt illa just nu.

Resten av familjen ser på lets dance och jag känner mest för att fara på allstar, dansa stjärten av mig eller se film med något gäng. Just nu finns det ingen klubb, dansgolv, film eller gäng inom en radie på 15 mil ungefär så verkar bli en dryg kväll. Får väl fortsätta mitt vara-vaken-hela-natten-maraton och klå 6.00.

Imorgon ska jag väl få mer gjort. Ska på badhuset en sväng, och sola en stund (♥) och kanske simma? om jag vågar mig ner i bassängen. Vi får se hur det kommer gå. Uttråkade hälsningar från Norrland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0