HAHA det roligaste collage jag någonsin gjort

Har nyss sett klart Big brother premiären med mamma och syster. Kommer bli beroende! :D Jag tycker inte om dokusåpor men bigbrother är verkligen något jag tycker är kul, skulle lugnt kunna vara med själv.

Annars så har jag spenderat ungefär 2 timmar på att göra det här fina kollaget i paint med vilken bikini jag ska köpa :D Måste ju ha en ny nu när jag far till Spanien, och de senaste två jag köpte på Åhléns har sämst kvalla!!
Den jag köpte förrförra sommaren tappade allt resår efter en sommar. Tyckte det var dåligt men köpte ändå en ny på åhléns året därpå. For utomlands och den hade tappat allt resår redan innan semestern var slut!
Och jag har vuxit upp med badkläder så jag vet hur man tar hand om dem.

Nej, aldrig mer badkläder från Åhléns!!
HM har fan bättre kvalité, så dessa är vad jag hittat på HM och från Ellos.

Inser ni hur mycket kärlek det är i det här collaget? Jag har aldrig skrattat så mycket iår ungefär när jag klippte in mig själv men tappade benen på surfinbrädan xD



Större bild om du klickar här
Jag är nästan mest inne på den randiga längst upp, eller någon av dessa fyra i nedre hörnet. Vad tycker ni?
hahahahah skrattar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

(nu när jag läste texten så kom jag på att det heter "kvalitéT")

den mintgröna!

2011-02-21 @ 00:09:35
Postat av: M E L L I I E E

ingen av dom var riktigt i min stil men dom var snygga allihopa!

2011-02-21 @ 12:21:01
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0