Country-toad, take me home.

Helt sjukt vad ont i magen ångest jag har ibland, av ingen anledning som :P Kan man få ångest automatiskt bara för att levern har tagit lite stryk?

Ialafall så ska jag fara hem idag, såska packa ihop mina saker, duscha, käka och sedan gå till bussen. Har som sagt haft sjukt roligt och det känns lite sorgligt att fara hem. Alla är så familjära här :D

Frågan är bara vad man ska syssla med i bussen. 5 timmar utan dator. Pysslade med Jennys present hela vägen upp och jag hoppas vid gud att mitt telefonbatteri håller så jag iaf kan lyssna på musik på¨vägen ner.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför har du ångest?Kanske bara lite oro och nervpirr inför att du ska bort en månad? Men du vet ju att du kommer hem och mår man dåligt under tiden kan man komma hem när sim helst men jag tror att du kommer att ha jättekul och träffa många nya vänner så jag är rädd att du inte kommer att komma hem. Och att ha lite oro och ångest tror jag alla människor har. Du är INTE tokig och du håller INTE på att bli de heller :) Jag älskar dej <3

2011-02-28 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0