Ev bostad juue :D

Förresten igår! Efter vi hade sett båda senare twilight filmerna (sov dock genom halva sista) så satt vi och snackade vi tjejer. Om ALLT! Det var så himla skum pratstund. Vi gick från vem som kom först, hönan eller ägget till pedofileri, bestick och ALLT. Ända tills klockan 4 när jag och Gabba bestämde oss för att fara hem ^^
Men det jag skulle komma fram till, en stund avr vi inne på det här med att bo med någon när det plötsligt slog mig!
Gabba har bott hos Thomas i två månader, men inte sagt upp sin lägenhet än, en liten etta för under 2000:-, eftersom dom inte officiellt flyttat ihop än och hon behöver någonstans att ha sina grejjer.

Så jävla dumt att vi inte ens tänkt på det! Där har hon en etta hon måste betala hyra för när jag är bostadslös och behöver ett boende under några månader (innan spanien) GENIALSIKT :D Så båda ska fundera på det och jag var där igår, den är riktigt fin. Om man städar lite.. ;) Däremot är temperaturen alltid under 18 grader därinne, fel på pannan tydligen, men ändå? Jag kanske har en bostad :D

Nu ska jag sova, för jag har bara sovit 4 timmar inatt. Eller förresten, ska äta frukost, ge katten mat och vara vaken istället :D

Gabbo i somras
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0