BussUppdatering om ett vackert morgon norrland



God morgon och välkommen till ännu en vacker morgon i Norrlands inland!
Temperaturen ligger på stadiga minus 25 grader och solen lyser. Ronja sitter i en buss påväg mot kuststaden Skellefteå och hon förundras över Mimmies bärbara bredband, så pratktiskt att man kan blogga på bussen också :O

Har nog en ganska bra idé om hur jag ska göra med Js födelsedagspresent, så blir en liten sväng på stan och sedan tillbaka till lägenheten för att planera.

Annars har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag stannade uppe inatt för att se ännu ett Bigbrother avsnitt, och sedan visade det sig att det var en repris av det avsnitt jag såg klockan 10, haha fail. Hade kollat på cheaters i typ 2 timmar då. Helt sjukt vad dumma och elaka människor det finns här i världen.

Puss å kram, vi ses på stan




Kommentarer
Postat av: Mimmie

snygg du va på bilden!

2011-02-22 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0