100 borsttag och Ann Westin

Har tittat på Forensic files på tv4fakta och kammat mitt hår i säkert en halvtimme.
Är det bra eller dåligt att kamma sitt hår? Vad nöter mest?

Jag tror att kamma det nöter mest, och jag kammar nästan aldrig mitt hår. Det tar nog stryk av blonderingarna iallafall :P

Väntar på att Big brother ska börja, vill se fortsättningen :D, annars är det Magnus Betnér klockan 22 på femman om någon vill se. Påtal om komiker, den här tjejen är sjukt bra, speciellt vid 4.40 xD ingen aning vad hon tänker när hon klär på sig dock..


Jag far med bussen imorgon klockan tidigt, så hinner nog inte uppdatera mer fören imorgon efter jag varit på stan [om jag inte gör ett mitt i natten inlägg inatt ;)]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0