Sladdrypants och erat fel.


Mot skolan där vi idag har teckenspråk! Förväntar mig att vi ska få lära oss kissa, äta, handla.. Inte så givande men kul ändå.
Inget jobb idag så innebär att mina nyåterfunna kärlek för mjukisbyxor får vara vardag. Så jäkla skönt att släppa ut fläsket i ett par sladderbraller som jag införskaffade samtidigt som min klasströja när jag gick i nian, isttället för att klämma in sig i ett par trånga jeans.
Temperaturen idag, fyra plusgrader! Vad fan är det med världen? Jag skyller på att det är Johannes som tagit med sig södervintern alternativt skyller jag på dig när du senast kastade en pantflaska och därmed bidrog till växthuseffekten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0