Överger julhoppet och lysssnar svensk hiphopet

Hej, har internet för några få timmar, hallelujah! Ni vet att det bara är att skriva in ovitaskor.blogg.se på bloglovin för att följa så du slipper checka in här "manuellt" stup i kvarten.

Vi lagar just nu potatisgratäng och fläskfilé i ugn, vi har bara ätit "ugns-mat" hela veckan, är fortfarande helt betagen av vårat palats! Mimmie är här också.
Imorgon börjar jag min första dag på min nya utbildning som arbetsförmedlingen kallar mig till. Personlig assistent, vi får se hur det går. Kanske får jag använda teckenspråk i vardagen?

Julkänslan är fortfarande på noll så jag tänker inte tvinga på er något mer julpyssel. Däremot är senaste repeaten, låter som är en blandning av Daniel Adams-ray och Oskar Linnros.. Innebär det att det här är snook då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0