Så ont i <3t

För övrigt så har jag haft ont i hjärtat under en längre tid nu, men det toppade igår.
Igår var det en helt vanlig söndag, kunde lika gärna ha varit en torsdagskväll. Vi gjorde ingenting, såg film, har städat. Men ändå så har jag aldrig någonsin varit så lycklig i hela mitt liv.

Jag är så förundrad över att jag lyckats träffa dig. Av alla miljoner i Sverige. Jag får så ont i hjärtat, för allt är för bra, och att du är verklig.  Samtidigt som jag är rädd får jag bubbelsjuka. När det bubblar och sjunger så mycket i en av glädje att man bara måste le som en idiot konstant även fast ansiktet får ont av det. och om man släpper koncentrationen för en sekund så skriker man, rakt ut, ordlös lycka i decibell-antal.

 Jag behöver dig, och jag tycker om det.
Jag kan stå på egna ben, och gör det, samtidigt som jag förlorar mig själv i dig men ändå inte nog mycket.
Jag är för första gången ever, riktigt säker på vad jag vill.
Och jag vill vara med dig. Every minute, every hour, every day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0