Riktigt riktigt arbetslös! och sugmärke

Så körde vi ärtan tillbaka till ske, och efter pappas magiska fingrar så stannade den inte en enda gång :D

Idag så vaknade jag upp ensam och totalt arbetslös! Long time ago och jag måste säga att idag känns det väldigt bra. Johannes jobbar idag, så jag ska se så mycket How I met your mother och spela dataspel så att jag inte hinner få på mig nå kläa. Nej förresten, jag ska nog sitta i morgonrock när han kommer hem, bara för att!

Min dator är på lagning så under kommande vecka använder jag Johannes. Den har superbra webcamera men tyvärr inte mina bilder. Den här tog jag nu och jag vill att ni ska observera sugmärket jag har på axeln. Jädrans pajk, he e bara okynnes sugande det där. [Nedrans pojke, det där sugandet det är bara för att jävlas] ^^

Kommentarer
Postat av: Mimmie

du skulle ju ta crilles gamla dator! den funkar, är bara lite seg

2011-08-15 @ 12:30:17
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0