Outrageous klänning och officielliteér

Idag har det varit full rulle hela dagen på stan och det är stört omöjligt att hitta en lite finare klänning som inte är svart, bajs-brun eller gammel-rosa på hösten. Jädrans ungdomar som skulle till å gifta sig på hösten istället för på sommaren eller nått ;) ;)

Men har tre alternativ varav en jag köpte idag! Den är för snäll för bröllop velar jag mellan så vi får se om det blir mer en vardagsklänning.
Men det är by far den mest annorlunda klänningen jag någonsin köpt iallafall! Bilder imorgon!

Annars så är jag officiellt arbetslös igen efter att ha varit på arbetsförmedlingen och anmält mig.

Och så har jag halvofficiellt halvflyttat till Johannes etta! Ännu ett ställe att ha sina saker utspridda på, men hey, är det priset, så betalar jag det med nöje :D

Vi ses imorgon, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0