Matfesten dag DOS: Serious feast!

Till middag hade vi seriös matFEST på matfesten!
Vi började med att jag och Johannes köpte varsin sandwich.
Min till vänster var med smörstekta champinjoner, skivat nötkött, karamelliserad lök, sallad, rödlök och amerikansk ost. (Fick dessutom extra beasås)
Johannes köpte en sandwich med kolgrillad fläskfilé, sallad, rödlök, tomater och bea-sås.
Det här var det godaste på HELA matfesten, så valet är upp till er, resterande helg, GÅ Å ÄT!


Gabba och Thomas åt varsin ren-rulle.


Och Mimmie, den lilla filuren valde thai-mat.


Sedan festade Mimmie, Gabba och Thomas vidare på varsin lolly-våffla med noisette.


Och jag och Johannes valde varsin munk.


Och Mimmie tryckte i sig ännu en efterrätt i form av en påse varma chips. U go girl!

Sen gick vi hem.

Imorn ska vi däremot på ÄVENTYR! Så härmed överlämnar vi matfesten till er andra Skellefte-bor och jag rekommenderar sannerligen sandwichen jag åt, MUMS!
Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Terminalglasögon förbättrar ditt välmående

Ser väldigt onyttigt ut! :P Men gott va?

2011-08-26 @ 23:16:44
URL: http://www.terminalglasogon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0